Kontakt

Auto Servis Radetic-Speed Up Chip
Podgorica
Kozaracka 102a
mob +382 67 519 230 viber whatsapp,+382 67 269 637 viber
email acospeedup@gmail.com
Radno vrijeme Pon-Sub 9h-17h

Telefon

Broj telefona: +38267519230

Car
Second section bg
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Post thunbmail

Reparacija Kompijutera Mijenjaca Mercedes 7g Tronic i CVT

Kod modela Mercedes vozila klase A,B,ML,GL,S,R,G,C,SL Cest otkaz rada automackog mijenjaca uslijed prestanka rada elektronskih komponenti koji su zajedno sa procesorom automackog mijenjaca integrisani u samom mijenjacu mogu da budu senzori obrtaja,senzor pozicije klipa,ukljucni ventili i sam otkaz procesora. U nasem servisu vrsimo popravku reprogramiranje,adaptacija novih jedinica,resetovanje koriscenih jedinica i adaptacija za vase vozilo.
Post thunbmail

REMONT SERVO LETVI i servo PUMPI

Auto Servis Radetic je opremljen najsavremenijim alatima i test stolom za remont servo letvi upravljaca i servo pumpi. U nasem servisu vrsimo kompletnu uslugu dijagnostikovanja neispravnosti servo letvi,demontazu,montazu,podesavanje geometrije trapa naprijed i pozadi. Rezervni dijelovi su vrhunskog kvaliteta svijetskog proizvodjaca EMEETEC Remont servo letvi sa garancijom od 1god. INFO +382 67 269 637 +382 67 519 230
Post thunbmail

Uklanjanje DPF funkcije,DPF/FAP off

Što je DPF? DPF znači dizelski partikularni filter za čestice, na nekih francuskim vozilima je takođe poznat kao FAP. Filtar čestica smanjuje čađ dizelskih vozila filtriranjem čvrstih čestica sadržanih u izduvnim gasovima. Savremeni dizel automobili su opremljeni DPF / FAP sklopovima. sklopovi DPF / FAP su dizajnirani kako bi smanjili onečišćenje čestice samo ako su u mogućnosti da rade u posebnim uslovima vožnje ... primjer vožnja na otvorenom putu. Međutim, za većinu vozača može uzrokovati mnoge probleme. Kratka putovanja i gradsku vožnju može uzrokovati nekoliko regeneracijai naknadnog preranog začepljenja DPF. Tokom rada, filter postaje začepljen česticama za akumulaciju sljedećih komponenti: • čađu iz ispuha • Čestice koje proizlaze iz motornog ulja za podmazivanje. • Čestice koje dolaze iz trošenja motora. Kad se filter začepi, potrebna je regeneracija. Regeneracija se sastoji u periodičkom sagorijevanju akumuliranih čestica u DPF filteru Regeneracija partikularnog filtera: • regeneracije se javlja prirodno, ako je temperatura izduvnih gasova je uključena u rasponu od vrijednosti koje su sačuvane u memoriji kompijutera motora. • regeneracija, kontrolisana komp. motora, počinje ukoliko je temperature veća od navedene vrijednosti u memoriji i filter čestica je pun. • Neka vozila 'ECU započinje sagorijevanje ubrizgavanjem veće količine goriva tokom procesa regeneracije. S vremena na vrijeme filter se ne može regenerisati na vozačevu komandu i prisiljena regeneracija je potrebna preko dijagnostičkog alata. Ako je DPF jako začepljen, mora biti zamijenjen sa novim filterom da se izbjegne vrlo visoka temperatura koja može izazvati opasnost od požara. Postoje mnogi problemi uzrokovani filterom čestica za dizel motore i, kada se oni ne mogu očistiti više regeneracijom jedina opcija je da se zamijeni, a to nije jeftino. Ako je vozilo pod garancijom to nije problem, ali ako je garancija istekla Mogućnost zamjene može biti vrlo skupa. Ako imate bilo kakvih problema s DPF, a vi ste u potrazi za pravim rješenjem, možemo vam pomoći! Nudimo softversko gasenje funkcije sa dizelskim filterom čestica (DPF / FAP). Možemo uklonili softver kontrole DPF iz ECU vašeg automobile reprogramiranjem . Nakon eliminacije DPF funkcije,lampica ce biti ugasena, upravljanje DPF-om će biti isključeno i Regeneracija će prestati u potpunosti. Osim što će imati koristi: • Smanjenje potrošnje goriva. • Manje ograničenje u izduvnom sistemu poboljšava ukupnu performansu motora i, naravno, da će izbjeći trošak budućoj popravci DPF. Šta je uključeno za uklanjanje DPF? Za uklanjanje DPF funkcije, moramo pročitati originalni softver iz ECU na vozilu, to je učinjeno za 90% kroz OBD konektor preko interfejsa na lap top. Kad se originalni softver pročita, možemo ukloniti sve funkcije DPF-a, reprogramiranjem ECU. DPF fizički može biti uklonjen iz vozila. Sada vozilo neće pokušati regeneraciju, s posljedičnim smanjenjem potrošnje. Nema svijetla upozorenja DPF-a ili Check Engine lampice na instrument tabli.
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Cadillac
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daf
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Lancia
Lotus
Mazda
Mercedes
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYoung
Suzuki
Toyota
Volvo
VW